飛花亂愁腸 發表於 2007-8-26 00:57

原帖由 fatimaman2002 於 2007-8-26 00:44 發表
真係好睇佢喺自己心目中嘅地位有幾重要!諗住行埋咪當旅行(有時間嘅話)玩玩吓嘅就...
其實玩玩吓都可以去架,都是旅行啫

飛花亂愁腸 發表於 2007-8-26 00:59

原帖由 totowai 於 2007-8-25 23:47 發表
還好,佢地結咗婚,住係深圳,仲生咗個女,鬼咁得意,過幾年可以來港定居了.
咁幸福:loveliness: 弓喜晒

totowai 發表於 2007-8-26 11:05

多謝師兄,希望位位師兄都 happy ending 啦!!!

浪子心 發表於 2007-8-26 23:06

原帖由 Austin 於 2007-8-25 03:35 PM 發表
湖南 永州,大圈仔之都.

又真係遠左 d ! 真係可以當去旅行 !

Austin 發表於 2007-8-27 12:05

原帖由 飛花亂愁腸 於 2007-8-25 04:43 PM 發表
始終你唔想結婚,但是我覺得你都有啲
認同呢個女友,同埋你都覺得佢份人唔錯(我估),
如果唔是你地都唔會兩年啦:)
佢知唔知你有去偷食架?
可能佢知你經常去玩,所以想你見佢家人,
等佢覺得你認同佢是正式女友嘅身份 ...

多謝飛花兄,全對,我想佢知我有去偷食,但很很少(事實上),.

飛花亂愁腸 發表於 2007-8-27 21:52

原帖由 Austin 於 2007-8-27 12:05 發表
多謝飛花兄,全對,我想佢知我有去偷食,但很很少(事實上),.
咁你真是要想清楚以后點行了:)

rbj 發表於 2007-8-29 13:58

照去當旅行囉,我剛剛先同囡囡返四川老家行下。

發表於 2007-8-31 21:26

搵個有錢女就咩事都好,浙江省既女比較好,搵鄉下妹係有啲煩惱架喇,要養哂佢全家

fucker 發表於 2007-8-31 22:06

呢個問題其實幾嚴重,兄弟唔好看輕
如果你跟左佢返去,見佢家人,咁人地就會認定你係女婿
而佢既鄉親,與及鄉裡所有人,都會認定你和她的關系

可是將來有一日,你不和她結婚,她會沒有面目回鄉
因為鄉間的人,會認定佢被人拋棄,唔會再有人登門提親
即使她和另些人結婚回家,亦會被人話水性揚花,連帶家人亦會面目無光

也許我說得誇張左
可是兄弟唔想害人的話,自已好好想清楚啦!

sunny802005 發表於 2007-9-1 15:13

去下當travelling~
頁: 1 [2]
查看完整版本: 如果你女友話想你跟她返去見她家人,你地會點?