[Wai1208報告]【金多港】93號
【金多港】93號http://sn11.cc/thread-2111555-1-1.html
官方評語:
*93號:【強勢回歸】前10仔回歸.相頭唔差.眉清目秀.吸手真波.沖涼幾仔細.水簫都唔錯.車牌自考 (15:00-03:00)
早兩日啱啱經過金多港門口,又好耐無餵細佬食嘢,所以決定上去走一轉。
但係咁啱想返食嘅好嘢都唔係度,咁就決定輪牌試新嘢。
第一個入嚟嘅係之前見過嘅82(之前試過一次,硬波中超球員),唔會返食,彈
第二個入嚟嘅就係10號,見樣ok,就試呢個
樣貌:7/10 (唔差,係多港算好)
身材:5/10 (唔係話好肥,但身形比較大份,有肚腩。愛瘦未必啱)
口技:5/10 (一般,無咩特別)
服務:7/10 (人比較冷淡,服務比較公式化,做愛反應很一般,但勝在可發放車牌)
返食:5/10 (我個人感覺一般,試過就算)
總括來說囡囡都ok,可以一試!
註:金多港前10號已經回歸現改名為-93號 *2026-06-21
註:Wai1208報告-多港/太子
Superadmin
綠色之友 口技得5分...... 謝謝師兄報告,32走左之後好少上呢一個場
下次再食好西啦 10號係咁仲係好高大嗰個?有點兒大份,可能比較高的關係 31仲有冇做?Thanks 有機會試一試先 有冇口爆??? 雷均豪 發表於 2017-12-18 23:27
31仲有冇做?Thanks
依然有做 註:金多港前10號已經回歸現改名為-93號 *2026-06-21
頁:
[1]
