Wai1208 發表於 2017-12-16 16:30

[Wai1208報告]【金多港】93號

【金多港】93號
http://sn11.cc/thread-2111555-1-1.html

官方評語:
*93號:【強勢回歸】前10仔回歸.相頭唔差.眉清目秀.吸手真波.沖涼幾仔細.水簫都唔錯.車牌自考 (15:00-03:00)

早兩日啱啱經過金多港門口,又好耐無餵細佬食嘢,所以決定上去走一轉。
但係咁啱想返食嘅好嘢都唔係度,咁就決定輪牌試新嘢。
第一個入嚟嘅係之前見過嘅82(之前試過一次,硬波中超球員),唔會返食,彈
第二個入嚟嘅就係10號,見樣ok,就試呢個

樣貌:7/10 (唔差,係多港算好)
身材:5/10 (唔係話好肥,但身形比較大份,有肚腩。愛瘦未必啱)
口技:5/10 (一般,無咩特別)
服務:7/10 (人比較冷淡,服務比較公式化,做愛反應很一般,但勝在可發放車牌)
返食:5/10 (我個人感覺一般,試過就算)
總括來說囡囡都ok,可以一試!

註:金多港前10號已經回歸現改名為-93號 *2026-06-21
註:Wai1208報告-多港/太子
Superadmin

環保先鋒 發表於 2017-12-16 23:20

綠色之友

西書哥 發表於 2017-12-18 00:39

口技得5分......

ay_san 發表於 2017-12-18 13:01

謝謝師兄報告,32走左之後好少上呢一個場

肥佬黎 發表於 2017-12-18 16:17

下次再食好西啦

ivanchoy 發表於 2017-12-18 23:09

10號係咁仲係好高大嗰個?有點兒大份,可能比較高的關係

雷均豪 發表於 2017-12-18 23:27

31仲有冇做?Thanks

一加一 發表於 2018-1-4 17:18

有機會試一試先

Trump 發表於 2018-1-5 10:42

有冇口爆???

superadmin 發表於 2018-2-11 15:54

雷均豪 發表於 2017-12-18 23:27
31仲有冇做?Thanks

依然有做

superadmin 發表於 2026-6-21 15:34

註:金多港前10號已經回歸現改名為-93號 *2026-06-21
頁: [1]
查看完整版本: [Wai1208報告]【金多港】93號